Ja jag vill leva jag vill dö i norden

Hockey nu! Sitter och loggar in på Bostaden var femte minut för att kolla vart vi ligger i "kön". Inte hälsosamt. Nu håller vi tummarna om att vi får erbjudande på de lägenheter vi gjort intresseanmälan på ikväll! Det går framåt iaf och det känns ju bra. Jobbigast nu är att de vi fått erbjudande på är inflytt i januari...

Susse har en upper body injury :S Ej okej. Så budades Nyström ner till Jönköping med Jetpak, kul att han får chansen att visa upp sig även om det inte gillas att anledningen är Susses skada. Nu kör vi! Efter två minuter är jag redan irriterad på kommentatorerna..hehe bådar gott ;)

Imorgon blir det jobb och sedan packas väskorna för att ta en weekend i skogen. Blir nog inte så mycket weekend, måste försöka sätta ihop ett pluggunderlag för tentan som är nästa fredag...blir nog bra! Nu måste jag koncentrera mig, hoj! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback