Insnöad

Skola hela dagen lång idag men imorgon ska PM:et in så efter det blir det lite "lugn"...haha vem försöker jag lura. Men lugn på grupparbetesfronten i alla fall och det är faktiskt lättare att få saker gjort när man är ensam om ansvaret och så. Ja det tyck jag minsann, för det mesta :P

Förlust i hockeyn, taskigt. FBK fick visst storspö av HV har jag hört ryktas. Så det kan gå. Vi kommer igen på lördag!

Lägenheten på Haga som vi hoppats på är uthyrd. Alla intresseanmälningar på Bostaden har hitintills misslyckats, för lite kötid helt enkelt. Just nu är bästa alternativet Bullmark. Kan nog funka det med. Vi ser väl vad som händer.

Hem över helgen, ligger dock fyra kapitel efter i läsningen så det blir nog inte så mycket helg. Mjo får se till att läsa effektivt bara. Får se om det blir till att jobba några timmar imorgon innan vi åker. Blev inget jobb idag eftersom vi jobbade med PM:et till si sådär halv sex...och ändå har vi jobbat många timmar tidigare i veckan vill jag påpeka. Så är det. Kanske skulle ta och beställa boken till nästa moment...den måste vi tydligen börja läsa några dagar innan momentstart för att vara redo för duggan första veckan. Låter fint. Well innan vi är där i livet så finns det ju annat att ta tag i så det är inte lönt att gnälla än :P Organisation och ledarskap är ju intressant så det ska nog gå vägen.

Nu är jag trött. Dags för sängen. Ses imorgon. //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback