Husvagnsparkering

Det står en husvagn, med nedfällda stödben, utanför vårt hus...jag och syrran har ju skojat om att låna en husvagn och bo i men ja vi hade då tänkt att ställa den på en parkering åtminstone och inte på vägen. Ja ni vad säger man? I brist på annat...

Jag och syster konstaterade just att ponnyakuten kanske borde överväga att byta namn till barnakuten. Inte för att vara elak men de flesta problemen som ekipagen i det programmet har, beror på största del på de som hanterat ponnyn. Säger inget om att jag skulle ha gjort det bättre själv, hade jag förmodligen inte men ja.

I övrigt har jag halvpajat systers dator. Skulle packa ner den hemma och trodde den var i vänteläge så jag tryckte power men då var den avstängd och startade såklart. Jag orkade inte vänta på den så jag tryckte av den på knappen och ja nu vill den som inte starta snällt...:S Så småningom ordnar det sig nog men ja haha fail on me :P

Nu ska vi ha lite söndag innan veckan tar slut, haj så länge! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback