Har en bulle i ugnen

Icas Chrunchy med choklad i är muuuuuumma kan jag lova. Vardagslyx kan vi kalla det ;) Vardagslyx blev det också idag när jag liftade med syster till och från jobbet. Måste pumpa cykeln ikväll tror jag...tur att jag har syrran här, jag vet inte vad det är men det här med att pumpa cyklar är inte min grej :P

Hockey ikväll, mot Växjö. Men nu till saken. Har en bulle i ugnen och det är väl typiskt att det ska väntas så jädrans innan den ska ut. Okej 40 min är inte så mycket och ikväll är det faktiskt bröd som är inne. Tacka vet jag muffins som ska gräddas i tio minuter ;) Fick i övrigt ett recept på grymt goda apelsinchokladgodis som en kursare bjussa på igår när jag hade äran att besöka hennes kreativa bostad :P



Åter till middagen och brödbaket! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback