Extraknäck

Så här går det om man endast har regnjacka på sig när det regnar mängder och man har sisådär 20-30 minuter hem:

Haha som ni ser på bilden hamnade allt regn på låren samt vaderna :P Jag blev tvungen att styra ner glasögonen på näsan för att se någonting, då kanske ni förstår regnmängden. Men men det är uppfriskande med lite regn :P

"Inskolningen" på jobbet gick bra i alla fall. Känns skönt att ha lite extraknäck samtidigt som jag pluggar. Samtidigt är det skönt att inte vara uppbunden till ett extrajobb under hela terminen. Det skulle nog inte passa mig men lite ströjobb passar mig utmärkt :D

Imorgon blir det till att jobba förmiddagen och sedan sitta på föreläsning i några timmar för att efter det åka hem och plugga. Ska nog försöka handla vinäger och honung också på vägen hem. Tänkte placera en häxblandning i mitt rum i förebyggande syfte då de förbaskade bananflugorna tycks leta sig hit trots att jag inte har något som borde locka dem...hm. Häxblandningen funkar bra i köket i alla fall så jag har bestämt mig för att avvakta innan jag ringer för sanering. Tydligen har vi så att det finns ett företag vi kan ringa utan att det kostar oss ett öre. I ärlighetens namn tror jag kanske jag ringer ändå, det kan ju inte direkt skada och våran tillfälliga lösning känns inte hållbar i längden ändå. Så får det bli! //Elin P.S. IMORGON ÄR DET ELITSERIEPREMIÄR FÖR MODO! :D D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback