Back to reality

Första dagen på Umu avklarad. Gick smärtfritt även om jag var på väg att somna i slutet av föreläsningen. Inte för att det var dåligt, det var en bra föreläsning, utan för att mina hjärna inte ställt om till "sitta-och-lyssna-i-3-timmar-utan-att-tappa-fokus"-läge. Det kommer väl. 40h veckor förväntas av oss och jag tänkte för en gångs skull hålla lite koll på hur mycket tid jag lägger ner på plugget. Det blir till att föra plugg-logg på whiteboarden :P Idag har jag ägnat fem timmar till studier så tre timmar till bara så får jag det fint fördelat under arbetsveckan ;)

Lite mer ordning på handelshögskolan är pedagogiska institutionen...kurssida som uppdateras dagligen är bara ett av de många stegen i rätt riktning. Bortsett från mina studier har jag varit rätt ambitiös på andra punkter också. Cyklade ut till Maxi och handlade och...nä okej bortsett från studierna är det väl det enda duktiga jag åstadkommit hitintills ;) Men jag cyklade faktiskt i motvind så det borde jag få extra cred för ;)

Nu är spelartruppen uppdaterad på tavlan, Henrik Samuelsson blev junioren som lyckades få sig en plats i truppen. Härligt säger jag och förhoppningsvis får väl de andra också chans under säsongen. Nu är det nära :)

Hej hopp, har jag skrivit att en av matcherna i Karjala Cup spelas i Övik? Sverige-Tjeckien :D Yey! Hoppas att det passar sig att gå på den :) Nu ska jag återvända till studierna! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback