Är det så?

Det känns som att det blir mest bara gnäll här på bloggen nu för tiden men vad hade ni egentligen väntat er av en 22-årig pedantisk student som är inne på sitt fjärde år på universitetet och som bor i korridor för fjärde året i rad? Jag tycker faktiskt att jag har tillåtelse att gnälla.

Först och främst tänker jag konstatera att Elitserien börjar idag :D och att jag måste vänta två dagar till innan Modo spelar sin premiärmatch :( Tack och lov att hockeysäsonger drar igång för vet ni vad, även ifall risken finns att det kommer gå skit ibland så är det bättre än ingen hockey alls. Det är hälsosamt för min själ att ha hockeyn att följa.



I övrigt har jag spenderat några timmar på universitetet på föreläsning och så. Imorgon ska vi börja jobba med vårt PM. Visste ni förresten att MER ägs av Coca Cola enterprise? Fast samtidigt, vilka drycker ägs inte av dem...nä men allvarligt jag har kanske dålig koll men det visst jag inte. Att Gainomax är Norrmejeriets produkt visste jag inte heller. Men nu vet jag, och ni, det.  ATJOOOO! Det var en kraftig nysning om ni missade de...atjooo! Där kom visst en till :S Har nysningar och förkylningar verkligen något samband?

Det är måndag...om en vecka, det är tisdag idag. Planen för dagen är att läsa ett kapitel, fara ut och springa lite och försöka låta bli att tänka på bananflugorna i köket. Problemet är att de har letat sig in till mig och jag slänger aldrig matgrejor inne på rummet just av anledningen som stavas bananflugor men ja...kan oöppnade bananer locka också månntro? Det lär ju inte hjälpa att jag har rummet precis intill vårat ooo så fräsha kök.

Jag kan köpa att många vill bo en termin eller så i korridor för "upplevelsens skull" men jag har svårt att se att det är många som är nöjd med den boendesituationen när de börjar komma upp i några år. Eller också så är de det, vad vet jag. Nä nu måste jag plugga! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback