Ajdå(l)

Fredagsmys framför tvn med Idol. Lite störd på vissa av talangerna som är ja så att säga något over the top för min smak. Bra att folk törs bryta mot Jantelagen och ta plats men ja ibland känns det så spelat och då tycker inte jag att det handlar om att våga vara sig själv utan snarare om att försöka vara någon annan som man tror alla ska gilla bättre. Hm ja ni. I övrigt är det en medelålder på sådär 15 bland årets finalister, inget fel på det. Kul med unga talanger men hade varit roligt med några äldre talanger också. Så är det.

Nu ska jag njuta av de sista timmarna av dygnet eller ja jag hade faktiskt tänkt att slänga mig i säng men hehe imorgon blir det plugg för fulla muggar och lite till. Det är planen i alla fall, får se hur det går.

Så hoppas jag att ni håller tummarna för de lägenheter som vi är rätt nära att få hyra, fem möjligheter på bordet just nu. Alla olika lockande och olika troliga att vi ska få så att säga. Men hoppas går ju alltid!

Ny vinterjacka har det blivit också, utnyttjade ett erbjudande på Ellos och ja en vinterjacka för 350 spänn känns rätt så överkomligt. Som jag berättat tidigare har jag haft min andra sedan jag gick tvåan på gymnasiet. Nu blev det en lite tåligare variant. Basjacka så att säga, får se om jag orkar slänga upp en bild framöver. Fick fina kuddöverdrag med i beställningen och tänk att de är perfekt storlek på till mina prydnadskuddar :)

Sova på det tror jag! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback