Wow generöst

Så fint av diverse företag att tänka på en när man fyller år. Fick idag födelsedagsmail från Ellos med en rabatt på heeeela 250 kronor och så får jag ett fotvårdsset också. Oj så generösa de är, speciellt när: "*Erbjudandet gäller: vid nybeställning om minst 850,- (efter avdragen rabatt), på Ellos sortiment 2011, i 14 dagar,
så långt lagret räcker. Max en gång/hushåll. Kan ej kombineras med/användas på: andra rabatter, andra erbjudanden, varor från Catalog Outlet, elektronik/elektroniska produkter/tillbehör, Ellos Resor."

Ledsen Ellos jag gillar er men även om jag är blond så är jag inte så blåst att jag känner mig speciellt hedrar av erat försök att få mig att känna mig speciell och lägga pengar på att handla från er bara för att utnyttja erbjudandet även om jag varken har behov av något eller ekonomi för impulsinköp.

Ja jag är lite bitter idag. Tampa förlorade mot Boston med 0-1. Vancouver Canucks vs. Boston Bruins i Stanley Cup final med andra ord och det är inte helt fel. Huvudsaken var ju att Vancouver tog sig dit men hade varit nice med Tampa som motstånd. I övrigt tycker jag att Modo kan bestämma datum för ispremiären någon gång i år...ja min hockeyabstinens börjar infinna sig. Blir nog till att sitta upp och streama Stanley Cup finalen ändå. Försökte lura en kompis att köpa mig en biljett till Vancouver men det funkade inte ;)

Nä skärpning i parkvaktarledet! Jag har beslutat att jag idag ska strunta i allt som har med skolan att göra men jag insåg just att jag kanske borde byta strategi och strunta i det imorgon istället så att jag får en skolfri födelsedag...mm längtar efter cheesecaken ;)

Brandlarmet hade tydligen gått i Ume igår. Det kanske jag nämnde igår...what ever jag kände mig lite nöjd över det iaf, att jag inte var där alltså ;) Men men.

So long gott folk, snart lämnar Elin Övik för denna gång men ni vet ju vart jag finns :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback