Who says

Imorse bad jag till vädergudarna för att slippa bli blöt på vägen till praktiken. Jag hade tur och sedan när jag skulle hem lyste solen som bara den :) Flyt kallas det ;) Nu är VFU-rapporten inskickad. Jag skrev klart den och skickade in den innan jag hann ångra mig. Inte den bästa rapport jag skrivit direkt men jag fick jobbet gjort i alla fall. I värsta fall får jag komplettera men varför ställa in sig på det? :P

Jag är nu inne på min sista VFU-vecka och det känns väl lite bu och lite bä. Så blir det till att spendera helgen i skogen och på söndag ska det minsann ätas cheesecake för det är morsdag och så fyller jag visst år ;) Måste bara bestämma mig för vilket recept jag ska använda så att jag kan handla ingredienserna innan jag åker hem. Så hade jag tänkt bjuda mina elever på fika men hm ja jag har inte bestämt mig för vilket fika som är smidigast. Vi får se vad det blir helt enkelt.

Idag har varit en bra dag eller är en bra dag kanske passar bättre men trots det tänker jag inte sticka under stolen att jag är sinnessjukt trött. Blev uppe lite längre än vanligt (under praktikveckorna) igår och så vaknade jag vid fyra...halv fem...fem...ja ni förstår min poäng. Inte mycket sömn men som tur är sov jag rätt tungt de stunder jag faktiskt sov. Blir till att sova igen idag.

Huvva vad jag känner att jag har mycket intressant att berätta idag. Njae inte direkt va. Ja just, bär av upp till Ume i helgen och måndag-tisdag så är det introduktion på jobbet, kanske inte ska glömma att tisdagen även innebär opponering. Mm så är det!

Wikegård slutar på SVT :( Han må vara dryg från och till men han Lehman, Renberg och Härenstam är ett oslagbart team! Tydligen så slutar han på Viasat också...vart ska han då jobba är min första tanke...trist. Åh nu börjar jag längta efter hockey igen. Stanley Cup finns ju alltid men matcherna är som lite fel tider för att de ska matcha mitt schema...går smådåligt för Tampa och småbra för Vancouver. Heja på dem!

Nytt vulkanutbrott och askan har nått Sverige...illa. Nä nu ledsnade jag just på att sitta här och skriva ;) Återkommer när jag har något intressantare att komma med :) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback