Välkommen till världen

Ungefär 20.40 ikväll kom lilla Angry Feet till världen :) Bra tajmat att komma på sin storasysters födelsedag och tänk att det blev ett litet sto den här gången också :D Idag är jag åtminstone i samma kommun och i vaket tillstånd men såklart inte hemma i skogen när det händer men jag får träffa sötingen till helgen :D

För övrigt så leder Tre Kronor med 4-1 över USA just nu med sju minuter spelade av tredje perioden, heja Sverige! Som ni kanske märkt har jag hamnat lite ur fas gällande VM. Norge spöade Österrike i alla fall och jag vet att ifall vi vinner ikväll så kommer vi spela så här:
Fredag 20.15: Tre Kronor–Frankrike.
Söndag 16.15: Tre Kronor–Schweiz.
Måndag 20.15: Kanada–Tre Kronor.

Vi får se vad som händer :) Verkar som att Slovakien hejar på Sverige och jag hejar minsann på Slovakien, så länge de inte möter oss ;) Så var det ju det här med NHL också. Tampa Bay ser ut att vinna andra rundan och Vancouver leder med 2-1 i matcher, locking good so far! Nä nu måste jag återvända till övervakningen av hockeyn! Damn där kvitterade USA, nu är det bäst att vi passar oss! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback