Smile

Idag blev det till att flyttstädat hela dagen lång, inte riktigt men nästan. Tur att jag ser städning som terapi ;) Lördagen försvann i ett nafs och oj klockan är visst redan över elva. Jag som hade planerat att hinna packa ikväll också...nix det hinns icke med. Well mer att göra imorgon då.

Jag har i alla fall hunnit med att sjunga mig karaoke-hes :P Nya skivor Lips till xboxen med många roliga låtar. Det låter inte vackert när jag sjunger men det är kul i alla fall :D Nä nu har jag glömt bort vad det var jag hade tänkt att förmedla till er men men sånt är livet.

Nu ska det sovas. Sen ska det vaknas, packas och bakas ;D Glöm inte bort att det är morsdag imorgon mina vänner! 29:e maj rules ;D //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback