Men busigt

Tänkte just skriva "snurrigt värre" i rubriken när datorn talade om för mig att jag gjort det någon gång förut. Snurrigt värre :P Det snurriga som startade det hela var att jag tänkte gnälla för syster om att det inte är hockey förrän onsdag...för Tre Kronor alltså men sedan kom jag på att det är onsdag imorgon haha.

Jag har suttit och sorterat papper i nästan en timme så det kan ju förklara min förvirrning. Jag har insett att jag måste skapa ett system för alla papper som jag ska ha med på lektionerna eftersom annars tar det sådan jädrans tid innan jag hittar saker och ting om jag har dem på tusen ställen. Logik kallas det :P Men nu är det gjort och jag inbillar mig i alla fall att jag har koll på läget inför morgondagens lektioner. Det brukar visa sig :P

Om cirkus en halvtimme är det dags för Eurovision semifinal 1. Det blir bra det! Nu när jag varit duktig och gjort det jag ska blir det till att bänka sig och gå in i zombie-mode ;) Så onsdag imorgon alltså och kvartsfinal mot Tyskland! Heja Sverige och heja Norge! Jag hoppas såklart att vi vinner men så hoppas jag också att Norge chockar än en gång och vinner mot finnarna. Vinner vi så spelar vi semifinal mot Tjeckien eller USA. Mhm så är det. För tidigt att börja längta efter elitserien 2011/2012 än kanske...nästa år har Sverige VM, kanske blir till att fara på någon match då om det passar sig. Undra när de beslutar om vilka städer i Sverige som får JVM 2013/2014...snart hoppas jag :P

Nä nu är det dags för lite kvällsfika, glöm nu inte Eurovision! //Elin

Kommentarer
Postat av: Vikingen

Heh, ett bra tips är en pärm! Med sifferregister - 1 för ettor, 2 för tvåor, 3 för treor... lätt som en plätt! XD

2011-05-11 @ 12:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback