Matnyttigt

På SVT2 går ikväll en dokumentär som heter "10 saker du bör veta om sömn". Den tycker ni att jag ska se, jag ska åtminstone se den. Så här står det i programbeskrivningen: Varför har så många problem med att sova? Vad säger egentligen vetenskapen om vad som fungerar?. En dokumentär för alla som verkligen vill veta hur mycket sömn man behöver och vad man kan göra för att somna enklare, samt sova längre och bättre. Från 2010. Visar det sig att den är dålig kan jag alltid byta kanal ;P Om den å andra sidan är bra kanske jag rapporterar lite matnyttig fakta här på bloggen.

Sista praktikdagen idag. På tisdag är det opponering på Umu och mån-tis har jag och Vikingen jobb-övningsdagar inbokade. Glömde jag nämna att det på söndag (födelsedag/morsdag) blir CHEESECAKE? :D Klart jag inte glömt det men det kan ju inte skada att nämna det igen ;D Men nu mina vänner, nu är det FREDAGSMYS! Jag och min hjärna går officiellt på helg med detta inlägg!

Mat på det så blir alla nöjd! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback