Knän i brand

När syster sa att hon skulle ut och springa idag tänkte jag att "ja varför inte, jag har ändå slarvat så med Zumbandet så det kanske är lika bra". Tanken var god, dock borde jag nog ha tänkt på det faktum att hon byggt upp sin kondition genom att först trampa på träningsmaskinen (kommer inte ihåg vad den heter just nu) och nu i veckan börjat fara ut och springa. Okej, jag överlevde konditionsmässigt men mina ben har varit som spaghetti sedan vi kom hem och nu är knäna behandlade med tigerbalsam och det brinner ganska bra just nu. Men det som inte dödar, det härdar.

Vi vann igår :) Ganska härligt, snarare väldigt härligt och Tre Kronor har därmed varit i semi 11 år i rad i VM. Första gången på 5 år vi är i final men vad gör väl det. Heja Sverige! Apropå hockey så är det många rykten som snurrar kring värvningar till Modo nu, får se vad som händer!

Eurovision ikväll, äntligen final. Blir så less på att de ska dra ut saker hela tiden. Jag har de nordiska länderna i topp och inte bara för att de är nordiska utan för att jag gillar de låtarna bäst! I övrigt gillar jag Storbrittanien och Rumäniens bidrag också.

Planen för helgen är att komma igång ordentligt med uppsatsen som ska in senast 25 maj. Det kommer troligast inte gå jättebra men bättre att det är en del av planen än att jag bestämmer mig redan nu att det kommer gå åt fanders :P Så är det.

Heja norden ikväll och heja Tre Kronor imorgon kväll! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback