Happy Birthday to me

Om exakt två minuter är jag exakt 22 år. Kanske inte exakt på sekunden men exakt på minuten ;) När jag har skrivit klar här är det gissningsvis dessutom en minut kvar tills jag blir exakt 22 år ;) Snurrigt? Inte då :) Grattis till mig!

Har vant mig vid att vakna mellan 4-6 på morgonen under hela praktiken i och med att jag vaknat med solen vilket innebär att jag, trots mitt helmörka rum, vaknade klockan fem imorse. Sköj. Inte...fast det är ju bra att jag är inställd på att vakna och vara människa tidigt på morgonen i och med att det snart är dags för jobb :P

Klev faktiskt inte upp förrän sju idag men med tanke på att det är söndag ser jag det som en tidig morgon. En tidig morgon som innebar att jag nu hunnit packa för avfärd också. Fort var väl det gjort. Och DÄR blev jag 22 ;)

Grattis till alla mammor på Mors dag, hoppas ni får det grymt bra och att era nära och kära bjussar på nå gott i alla fall :) Här blir det kombinerad födelsedags och Mors dags fika a la cheesecake, som jag nämnt tusen gånger på bloggen redan ;) Hej med er! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback