Vilodag med upploppet i sikte

Okej, så här är det. Det är söndag idag. Jag skriver tenta imorgon. Det är inte hockey förrän på onsdag. För Modos del alltså. Ikväll är det sjunde avgörande i slutspelets två oavgjorda kvartsfinaler. Det gör mig lite bitter. Så what to do? Jo jag har en plan.

För det första verkar det som att jag har en förkärlek för att beskriva saker och ting i diverse sporttermer idag. Det kan vara boken jag nyss avslutat som påverkar mig. Well, så länge det gör mig mer motiverad gör det då inte mig något :P Så här lyder dagens plan i alla fall: Gå ingenom plugget från A-Ö, lunchpaus, gå igenom plugget från A-Ö, paus för nöjesläsning, gå igenom plugget från A-Ö, internet-paus, gå igenom plugget från A-Ö...okej jag tror ni börjar ana mönstret vid det här laget.

Planen var att kvällen, efter en dags hårt pluggande, skulle avslutas med det nyaste avsnittet Bones. Sen insåg jag att 3an måste sända det näst nyaste ikväll eftersom de inte kunde sända det förra söndagen. Typiskt. Jag skulle fuska, men det innebär att jag kommer vara ur fas med tvn nästa söndag också :P Inte bra haha shit vilka världsliga problem :D

Time to get back to plugget! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback