Vi frågade Henrik...

Det finns reklam...och så finns det reklam. Henrik Lundqvist i all ära, men jag tål verkligen inte Head & shoulders reklam med honom :S Den är rent ut sagt skämmig. Well så kan det vara. Nu har jag lämnat av fina Lotta på Östra Paviljongen :( Ska minsann se till att det inte dröjer 1½ år tills nästa gång vi träffas och umgås ;) En sak är säker i alla fall, riktiga vänner behöver man inte bevisa något för och även om man inte har träffats på väldigt lång tid är det samma fina vänskap ändå!

Vi vann igår. Lite skämmigt med 41-19 i skott och att vi bara satt ett av dessa 41 skott. Men vi vann, dock krävdes det övertid vilket innebär att det bara blev 2 poäng - mao fortfarande en poäng efter Växjö och Södertälje. Vi tar igen det! Ikväll är det slutspelshockey...känns fortfarande lite bittert och ikväll kommer jag nog undvika att titta på matchen. Förnekelse är bästa försvaret eller hur var det. Jag diskuterade möjligheterna till ett inställt slutspel med min syster och kom fram till att årets slutspel borde ställas in på grund av missnöjda Modoiter ;D Skämtåsido, men det hade inte varit helt fel :P Imorgon spelar Modo Dam och Modo U16 semi-final och jag kommer hålla tummarna hårt!

Det blåser som ... ja som bara den ute, nästan så att man kan ta på sig skridskor och slippa anstränga sig för att komma framåt. Dock är det inte så mycket is på gångvägarna så det är nog inte hållbart. Det som är bra med vinden är att det torkar upp på gångvägarna och det hjälper övrig snö att smälta. Heja vinden, jobba på!

Min kära Zumba-partner smygtränar utan mig så jag kommer att bli utägd imorgon ;) Gårdagens pass känns faktiskt i kroppen, främst i ryggen. Har insett att min rygg inte är speciellt bra tränad. Vem försöker jag lura, vilken del av mig är egentligen sepciellt bra tränad? Haha inte många delar men jag är ändå i hyfsad form vill jag påstå :) Huvudsaken att man mår bra! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback