Veckodagar och virrvarr

I torsdags konstaterade jag högt och tydligt, mest för mig själv, att "ja just det, jag har ju tvättid imorgon, det får jag inte glömma" varav Boden gav mig en idiotförklarande blick med kommentaren "eh du höll ju på att tjata om att du hade tid den 15:onde". Tänk att hon hade så rätt så. Jag var helt övertygad om att det var "imorgon".

Inte nog med det, igår under ett av mina samtal med lillasyster så konstaterar jag besviket "damn, jag har tvättid imorgon...det hade jag förträngt". Grattis Elin säger jag bara. Om jag inte minns fel har jag dessutom lyckats med att tänka samma sak under fredagen.

Vad blir då slutsatsen av det här? Jo mitt undermedvetna talar om för mig att jag vill ha måndag för då börjar kvalserien och jag kan återigen njuta av att följa Modo. Som tur är för mig så är det faktiskt måndag imorgon och ännu bättre, jag har inte tvättid förrän på tisdag ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback