Våfflor och medborgarskap

Såg just att vi får studiestödet på själva våffeldagen. I år ska det minsann göras våfflor, har ju mitt våffeljärn ståendes i bokhyllan :D Mumma! Efter en effektiv morgon börjar vara less på att vara effektiv och tankarna flyger alltmer iväg åt andra håll...

En riktning råkar förvånandsvärt vara hockey. Beslut om stora rinkar i OS 2014 har visst tagits nu, den ni. Vilket får mig att tänka på att JVM spelas i Sverige 2013/2014. Hoppas att Övik/Umeå får det! Undra när de tänker besluta kring det...I övrigt är jag less på att HV71 inte kan spöa skiten ur AIK. Fast samtidigt har jag inget emot ifall HV åker ut redan i kvarten. Ja och så var det ju de där förbaskade tentaresultaten som vi mer eller mindre blev lovade att få tillgång till idag eller snarare igår.

Snart är det dags för Earth Hour 2011, bilden är från 2010 års "firande". Jag vet inte riktigt vad jag ska säga annat än att vi ska "fira" Earth Hour. Känns konstigt men så får det bli. Jag hoppas på att det blir lika trevligt ifjol om inte trevligare :)

Eftersom jag lite nu och då stör mig på Spotifys shuffle så lyssnar jag nu på min 4 dagar långa spellista efter artisterna i bokstavsordning. Jag har inte kommit till B än. Nä nu får pausen vara över, 4 kapitel kvar och eventuellt ett referat innan jag ger mig själv fritid för resten av dagen som belöning! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback