Våfflor och löning

Idag är dagen då alla borde äta våfflor till frukost, lunch, fika, middag och kvällsmål! Själv hade jag planerat att göra våfflor med Vikingen men sedan tappade jag all motivation till matlagning what so ever. Tur att jag har bunkrat med matlådor som räcker tills jag åker :P Men för alla ni andra där ute, sumpa inte denna dag utan se till att grädda nå smarriga våfflor och njut!

Haha det låter som att det är enda dagen på året när man får äta våfflor, men jag ser det som så att det är enda dagen då jag kan tänka mig att idas ställa mig och göra våfflor. Åtminstone så länge jag inte har ett eget hushåll, med andra ord ett eget kök i min lägenhet. Vem vet jag kanske ändrar mig.

Zumba-pass och färgning av hår står på schemat. Kunder hos Elins frisöreri får skylla sig själv ifall resultatet blir illa ;D Så är det ju rakt hockey ikväll. Konstigt med hockey på en fredag men jag misstycker inte! Diss till Let's dance och hiss till Så ska det låta måste jag få påpeka. Det är fredag gott folk, njut av helgen på ert eget vis för det ska minsann jag göra! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback