Umeå blåser folket...hehe

Jag vet inte om det är kombinationen av väldigt blåsigt väder utanför fönstret och frossandet av kriminalromaner eller om jag alltid känner lite smått obehag när vinden lever om ute på gatorna. Tåls att fundera på. Planen var att storstäda efter kursavslutningen i förmiddags men hm sedan insåg jag att det finns tid för det imorgon ;)

Jag försöker förgäves ladda fram första "VM-truppen" men mitt internet slår rekord i långsamhet idag...typiskt min otur. Träffade på vår fantastiske kvartersvärd på vägen hem och delade med mig av min bitterhet över missat slutspel. Jag har som accepterat det, long time ago, och hanterat det väldigt bra hitintills men nu när det är dags för semifinalerna ikväll...ja det är lite trist. Men vi spelar ju imorgon :D Jag håller dock fast vid att jag tycker Luleå kan ta hem skiten, märk väl att jag inte hejar på dem men jag vill att de ska vinna. För två år sedan hade jag sagt att SAIK kunde ha fått vinna. 6 tiondels sekund. Behöver jag säga mer? Nä jag kommer vara evigt bittra på dem tills vi tar vårt nästa guld :P

Nu har jag bara en av sex böcker kvar i Kathy Reichs serie...oj oj oj blir jobbigt när den är utläst. Det blir alltid som lite tomt när man hittar en serie man tycker är bra, tv eller bok kvittar, och sedan tar den helt plötsligt slut. Tuff shit. Nu måste jag sköta lite pappersarbete. Återkommer med kommentar om den första truppen ifall jag kommer åt den ikväll. //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback