Tre Kronor

Missade större delen av Tre Kronors match mot Lettland igår, men jag klagar inte eftersom jag fick se Modos match :D Vi förlorade visserligen på straffar men glädjen över att få se matchen gjorde det hela lite mindre jobbigt :P Åter till Tre Kronor, vi spelar match mot Lettland (vann med 4-1 igår) igen på några dagar och det i Skellefteå. Lite putt på mig själv över att inte gå på matchen igår men det hade gjort att jag fått ännu mer att hinna med idag på morgonen. Tyskland och Slovakien är framtida motstånd i "för-VM".

Min dag ägnas åt flytt och hemresa så när ni läser detta är jag nog i full färd med att bättra på mina armmuskler genom att bära saker ;) Kan behövas haha :) Mars sista dag är det också, damn vart tog årets tre första månader vägen? Bäst jag letar reda på dem //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback