Tre kronor på hemmaplan

Igår kväll/natt upptäckte jag någon som jag missat (!), Tre Kronor spelar mot Lettland i Umeå den 30 mars!!! Jag var nog lite trött och reflekterade nog aldrig över det faktum att det inte var så troligt att biljetterna skulle gå på 60 spänn som min hjärna påstod...idag blev besvikelsen ett faktum. Jag hade till och med hunnit planera en kupp för att få med syskonen på matchen också utifrån min naivitet att den ologiska informationen stämde.

Tyvärr så gjorde den ju inte det utan biljetterna går på 110 vilket iofs inte är dyrt för ett evenemang men det känns ovärt att lägga de pengarna på en träningsmatch mot Lettland. Tanken är ju att jag ska vara ekonomisk vet ni väl och på söndag ska vi ju på hockey i Övik :) Det får bli landslagshockey någon annan gång med andra ord :)

Jag väntar fortfarande på att få jubla över beslutet att JVM spelas i Umeå & Övik 2013/2014 :) SAIK vann ikväll. Erik Forsell avgjorde igen. Känns som en återkommande trend. Nu får LHF skärpa sig eftersom det är utjämnat i matcher. Blir väl förlängning i resten av matcherna också ifall trenden håller i sig :P

Nu blir det till att ladda för matchstarten imorgon...eh kursstarten menade jag såklart. Tänk att tankarna oftast får en att skriva fel saker. Igår skrev jag korridorslur (skulle vara korridorsliv) för att jag pratade med Sara som pratade om att ta en tupplur. Nu tänkte jag på hockey och ja...ni hänger med. Over and out! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback