Tomtar på loftet och framtidsplaner

Sådär, då var jag anmäld till Företagsekonomi A53 30 hp HT11. Det kändes bra. Läste nyss ett mail och insåg att jag ville klicka på gilla men kom fram till att, nej det går ju inte för jag är inte på fejjan :P Skadad för livet. Tänkte uppdatera er på stickningsfronten som legat i lä ett tag. Jag har äntligen beslutat mig för att sticka klart först...innan jag eventuellt river upp. Det tror jag är nyttigt för själen. Lite spännande färger på bilden men det får ni ta, garnet är snäppet mindre grält än vad det ser ut att vara.


För övrigt skriver jag kom-ihåg-listor på limpförpackningen (imorgon ska det bakas kakor hos Vikingen :D) och så har jag slagit in en liten surprise till någon ovetande. Det ni. Eller egentligen slog jag in det för någon dag sedan men jag glömde lägga upp bilden ;)

Så glad gubbe på er tills vi hörs igen! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback