Sommartid

Klockan är på egentligen imorgon men eftersom vi inte ska ändra tiden förrän klockan två så är den på ett vis fortfarande 23.36. I min värld blir den snart 24.36 i alla fall vilket innebär att det är söndag idag :)

Det blev en mysig kväll med trevligt sällskap och jag hade lugnt kunnat bli ståendes i korridoren ett par timmar till i diskussion om både det ena och det andra men jag är sååå trött! Tyvärr slog sig en förbaskad huvudvärk till kring fem-tiden, vilket troligast berodde på att jag normalt brukar äta middag då och nu åt vi middag vid nio. Hade det inte varit för det hade jag säkert varit piggare och så saknade jag en del fina människor men vi har bestämt att styra upp något till veckan :D

Jag orkar inte tömma bilderna från Earth Hour nu, men lovar att försöka hinna med det imorgon. Vilodagen ska ägnas åt Zumba, en stadstur och förhoppningsvis har banken öppet några timmar så att jag kan sätta in min lön (jag hoppas inte för mycket på det), det kallar jag vilodag :P

SAIK lyckades vinna den tredje matchen i semin och även ikväll blev det förlängning. Får se hur det går på måndag, ni vet ju vad jag tycker. Bad till och med en SAIKare om ursäkt för att jag valt LHF framför SAIK i år, ja jag har faktiskt haft SAIK som "andra-favorit" i elitserien tidigare. Har lite att göra med alla deras ex-modoiter ;) Det tyckte jag var lite nobelt av mig :P

Sova på det här låter ju som en bra idé, krabbelurerna verkade gå hem i alla fall :D //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback