Sol och trasiga örngott

Är det inte typiskt att ens favoritsaker går sönder först? Kan i och för sig bero på att de sakerna är de som används mest...som till exempel min favorittröja som fått ett liiitet hål :( Eller det bästa örngottet ever som gick sönder i tvätten. Det var tyvärr väldigt väntat men jag hade hoppats att det skulle leva liiite längre.

Inte alls nött...

Mönstret går fortfarande att ana...en gång i tiden var färgerna väldigt starka :P

Få se...hockey på tvn, middag till magen och så kanske lite bakning till kvällen. Jag har svårt att förstå att folk inte uppskattar lugna helger där du inte behöver ta hänsyn till någon annan än dig själv och möjligtvis familjen. Men det är väl kanske bara jag :P //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback