Shopping-träsket

Shoppingturen på stan blev rätt så lyckad och jag hittade en del bra saker och kom hem med färre än jag hittade vilket alltid är bra för plånboken. Jag är oftast rätt rationell och tänker igenom inköp både en, två och tre gånger. Ångrar mig lite över att jag inte köpte en t-shirt med tryck som jag hittade på Gina och att jag dessutom lät ett par jeggings (jeans-leggings) hänga kvar trots att de satt perfekt. Jag resonerade som så att jag inte var i behov av dem. Unnade mig i alla fall de örhängen jag sett ut sist jag var på Strömpilen:

Sedan blev det två par filmer till mig själv (rea på Hemmakväll, we like :D) som enligt Vikingen var typiska Elin-filmer vad nu det ska betyda ;) och så köpte jag Fast & furious till lillebror och tänk att det tydligen är den bästa filmen av den "serien" :D Det kändes bra. Det är inte varje dag man fyndar film för en tjuga så jag gatt passa på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback