Ost och möra ben

Eftersom min mobil har slutat att ta emot sms så har jag nu lånat en gammal av min syster. Konstaterade igår, när jag skulle ställa in alarmet, att jag kommer att få en hjärtattack varje morgon på grund av signalen. Det jag däremot glömde konstatera var att klockan på mobilen går väldigt väldigt fel.

Jag skulle vakna halv åtta av väckaren. När klockan var halv tio var mobilens klocka 06.58. Egentligen var det väl ingen fara på taket eftersom morgontiden jag skulle passa var Zumba med Vikingen och det hade troligast varit lugnt ifall jag blivit lite sen. Jag hann dock i tid och efter Zumba Cardio Party (40 min) så åt vi lunch, hämtade ut våra tentor och tog oss en promenad ut till Ica Maxi (ca 40 min) och strosade runt lite på Strömpilen innan vi var och handlade och återvände hem (20 min med mat att bära). Vi kan väl påstå att vi fått vår dos av motion för dagen.

Jag är väldigt mör i kroppen i alla fall, men då är det tur att jag kan ta det lugnt resten av kvällen :) Nästa tentamen på måndag (21 mars) och sedan en vecka till nästa kurs och den 31 mars bär det av hem till Övik för praktik som börjar 4 april :)

Just, jag skulle ju försöka ställa om mobilklockan nu i eftermiddag men då hittar jag inte åt vart jag gör det?!?!?! Risken finns att det är under grundinställningar och den delen av menyn är lösenordsspärrad?!?!?! Tror ni jag håller på att bli galen eller? Det här är anledningen till att jag hatar ofrivilliga mobilbyten, det blir aldrig bra och det är sällan någon som kan känna sig nöjd... //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback