Obeslutsamhet och undanflykter

Jag är väldigt besviken/arg/irriterad på mitt stickningsprojekt som hade sådan potential att bli så himla bra, men som nu är väldigt nära upprivning. Jag vet inte om bilderna nedan kan förklara varför min vision är hoppad och stampad på...ni vet ju i och för sig inte hur bilden i mitt huvud ser ut men om jag säger som så här, halsduken i nuvarande form är dubbelt så bred för att det hela ska bli ens halvvägs till lyckat. Dags att ta ett beslut, sticka klart och använda den på annat sätt än tänkt eller riva upp och börja om från ruta ett...yey



Varför kunde jag inte ha börjat fundera på det här lite tidigare istället för att lite på att beskrivningen
skulle passa in på det jag tänkt mig...grattis Elin, nybörjarmisstag big time! kanske ska använda
den som filt istället...den är ju väldigt varm i alla fall.

För övrigt verkar det som att vädersnubbarna hade rätt även när det gäller Norrland eller åtminstone Ume. Här skiner solen och just nu är det 12 plus ute...eller ja solen ligger på min termometer så kanske inte så tillförlitligt. Nu ska jag jobba på det här med att vara en duktig student. Wish me luck! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback