Några funderingar

Tänkte bli av med några irriterande funderingar innan jag skriver klart om inkludering och tillåter mig att äta - Varför kallar man skidåkarna för löpare för? Vore det inte vettigare att kalla dem för åkare? De åker ju faktiskt skidor, de springer ju inte! Varför säger man att slutspelet LOTTAS för?! Lagen väljer ju för fasen sitt motstånd!

Inte så många funderingar men likt förbannat irriterande. Matchar mig bra idag. Orkar inte hålla fasaden uppe idag, lär inte göra det de närmaste dagarna så det är lika bra att ni vänjer er! Jag är irriterad för att alla medgångs-supportrar gör vad de kan för att gnälla på Modo. Tro inte för en sekund att jag inte är pist över att vi är i kvalserien men tro inte heller för en sekund att jag tänker börja leta syndabockar i laget eller organistationen. Vi är där vi är och jag kanske inte är expert på det sportsliga men jag är åtminstone med mitt hjärtelag i vått och torrt! Säsongen blir åtminstone längre än om vi hamnat i ingemansland...nu får vi äga ut i kvalserien istället!

Nä vet ni jag orkar inte ens diskutera det, jag känner mig lika tom som de två senaste åren vi missat slutspel. Kommer säkert bli en underbar dag på universitetet imorgon. Gliringarna lär ju hagla men det skiter jag i! Som allvänderssupporter viker man sig aldrig! Fasen va klyschig jag låter idag. Hm skitsamma nu måste jag plugga klart så jag hinner på bibblan innan de stänger. //Elin

Kommentarer
Postat av: Svenmargrete

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-11-28 @ 07:52:59
URL: http://svenmargrete.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback