Modo och Meloditrams

Eric Saade, alias jag-duschar-på-scen och glasspräckaren, vann ikväll. Great. The Moniker och Swingfly hade varit värdiga vinnare. Kul för Saade men nä jag kommer inte kunna vara stolt över vårt bidrag i Eurovision.

I övrigt läste jag följande som någon okänd människa postat på Facebook:
"Tänker ökenvandra tillsammans med Modo hockey. Skulle jag lägga mig ner och dö
nu skulle jag aldrig förlåta mig själv. Det gäller att älska kvalserien! Älska situationen
eller dö på grund av den. Och jo- ishockey kan betyda precis såhär mycket. Jag
längtar till första matchen i Fjällräven Center"
Kunde inte ha sagt det bättre. För övrigt publicerade någon fantastiskt själ
följande på Fjällräven Centers sida på Facebook:
MODOIT är het - jo tack vi vet. Snygg och läcker, Tack de räcker.
MODOIT är smart, Så uppenbart! Alla vill se oss fall men vi
MODOITER slår sönder dom alla.
Tre ord räcker, Vi föddes läcker!
MODOITER är heta, det ska alla veta!
Jag rappade lite för mina syskon + Vikingen över Skype. De tyckte nog inte att jag var så bra men jag tror jag ska fortsätta rappa det ovan skrivna för skojs skull ;) Nu är det tydligen någon som ska socialtränas hahaha jag får magont. Jag är tydligen inte mer än två centimeter när jag är på datorn :( //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback