Meningslösa måndag

Jaha så var det måndag. Måndagar är som lite onödiga. Fast hade inte måndagarna funnits hade tisdagarna varit måndagar...om ni hänger med. Nu är kvalseriens matcher inskrivna i kalendern och jag peppar inför resten av hockeysäsongen!

Jag har nästan återhämtat mig från det apatiska tillstånd som drabbade mig efter missat slutspel. Verkar som att mina vänner insett att det är allvar för mig också för ingen har sagt något som lyckats reta upp mig...bortsett från en klasskamrat som tyckte han var väldigt rolig när han sa "ja just, du hejade på Skellefteå va?"...det fick mig att se rött och ja jag skulle nästan velat se mig själv i den stunden :P Vikingen skrattade åt det i ungefär tio minuter...ha...ha...ha...well moving on.

Så här i melodifestivaltider har jag funnit några nya favoritlåtar. Tycker först och främst väldigt bra om Sara Vargas låt "Spring för livet" och även om jag fått en känsla för låtens djup så har jag inte hängt med i hela texten. Nu har jag läst texten och låten blev genast snäppet djupare. Väldigt bra låt. Eftersom youtube-klippet eller alternativt bloggen bestämt sig för att inte samarbeta med mig får ni kolla upp låten själv om ni inte hört den tidigare!

Stickningen har gett mig big time träningsvärk i händerna så ingen stickning idag men jag tänkte att ni skulle få en uppdatering i hur långt jag kommit!

Sådär ja, det börjar ta sig ;D Nä nu hade jag inget mer som jag känner för att rapportera just nu, men som tur är för er så brukar jag ju återvända :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback