Lilla extra-julafton

Jag har inte träffat en av mina närmsta vänner i Umeå på vad som började kännas som evigheter men igår fick jag äntligen träffa henne (svårt att få scheman gå ihop när folk jobbar flitigare än myror ;P) och vi inledde visiten med att byta julklappar. Haha ja som ni kanske då förstår har vi inte sett varandras nunor sedan innan jul. I alla fall blev jag väldigt glad över min fina julklapp så jag tänkte visa er vad jag fick :D


Så himla bra för min sparelefant (sedan föreningssparbankens tid) är fylld till sprängningspunkt eftersom jag kör på principen att jag tömmer ut mina småpengar till den så fort jag har några i börsen. Poängen med det är att jag utan att märka det får en växande förmögenhet i bössan som jag sedan ska använda till att unna mig något jag vill ha som jag kanske inte behöver :) Det är mitt sätt att vara ekonomisk, jag är sparsam på det mesta men så glömmer jag inte bort att belöna mig själv för min sparsamhet :D


Åh den är så söt också :D Helt perfekt! Tack min vän! //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback