Lill-lördag och skrällar

AIK tog sig visst till semifinal igår. Lät det som att jag missat det fram till nu? Som om det hade varit möjligt. Det enda jag tycker är bra med det är att HV71 "de svenska mästarna" fick känna på hur det är att åka ut i kvarten året efter man tagit guld. Ikväll hoppas jag att Luleå ser till att slå ut DIF och att Färjestad kan ju göra detsamma med BIF för de senare nämnda har troligast inte en chans mot AIK. Inte för att jag vill vara sån men det är dumt att ljuga om mina åsikter. Så var det ju SAIK-LHC. Där är det döläge så jag återkommer när någon kan slå ut den andre.

Jag håller på att bli galen på den ny-gamla mobilen jag har för tillfället. Vi kommer inte överens och av någon anledning så ringde inte alarmet imorse heller och nu har jag ställt om klockan så att det går rätt...kanske är för att jag har larmet inställt på mån-fre och det är ju faktiskt lill-lördag idag. Hahaha oj vilken humor.

Oj Ingvar Oldsberg hotar med att lämna SVT :O Äh jag lyssnar på ett halvt öra på Adam och Gry eller vilka det är på Mix Megapol på morgonen. Har haft på radion på under natten, kan hjälpa mot dålig sömn ibland. Jag har inte listat ut varför men det kanske är det att jag bestämt mig att det funkar så och då funkar det. Inbillning är ett starkt vapen.

Kanske jag borde börja plugga på tentan...inväntar fortfarande information om vad vi ska ha läst...suck. Men oj va dagarna flyger iväg, snart är det minsann april :O Nog med funderingar kring det, imorgon ska vi krossa Örebro så kanske Conny Strömberg inte tycker det är så kul att möta Modo längre. Do toho Modo! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback