Kryptiska sms

Igår fick jag ett sms när jag satt och läste i godan ro. Textmeddelandet kom från ett okänt nummer och jag började fundera på ifall det kunde vara något av de nummer jag missat lägga över från SIM-kortet. Så var inte fallet. Jag skrattade dock väldigt gott efter att ha läst meddelandet. Så här stod det: "Hej, ville bara stämma av att du är helt nöjd med besöket på vår verkstad! Vill du bli kontaktad? Svara "ring" på detta SMS! MVH Bil Dahl"...okej jag har varken körkort eller bil men av någon anledning så är Bil Dahl intresserad av vad jag tycker om deras service.

Haha. Ett tag kände jag mig frestad av att slänga iväg ett svars-sms och sedan tala om för dem det jag just nämnde men säga att ifall de ändå är intresserad av min åsikt så tycker jag att en viss person i deras service-personal kunde behöva en kurs i trevlighet men att övriga verkar ha sånt i ryggmärgen. Sist jag var på Bil Dahl var när jag och syrran hämtade ut bilen och enda gången innan det var när jag var med pappa. Men vad ska jag säga, my opinion seem to matter ;D

Luleå vann, precis som jag ville ha det. Hoppas de ser till att vinna på torsdag också. Nu ska det storstädas! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback