Kakor och äckligt lim

Kakorna blev mums. Zumban gick great och hockeyn likaså. För övrigt har jag blivit påmind om varför jag inte skickar brev/använder ett blött papper för att "aktivera" klistret på frimärken och för att stänga kuvert. Blääääää, räcker det som kommentar?

Jag råkade ut för en vurpa mitt på övergångsstället på vägen hem. Mitt knä sa aj. Mitt huvud sa, yey snygg räddning av en potentiell totalkrash ;) Slänger upp lite bilder imorgon, inte från fallet men från baket :P Jo just jag har lånat fler av Kathy Reichs böcker, den avslutande delen på den första boken gjorde mig inte besviken. VI får vänta och se huruvida de övriga fem är lika bra :)

Godnatt gott folk! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback