Hockeydokumentär

Jag vet inte om ni minns min besvikelse när jag insåg att dokumentären om Övik/Modo gick på en Eurosport som jag inte har tillgång till, men i fall ni inte minns så kan jag påminna er om att besvikelsen var STOR efter att ha väntat sådär över en månad på att få se den. Nu är stunden kommen! För tänk att nu har någon trevlig typ lagt upp den på Youtube :) That makes me happy!

Synd att jag överstigit min trafikgräns på bredbandet (har mobilt, överstigen gräns=lååååångsamare nät) så att det tar sådan tid att buffra. Än har jag hunnit se Anders Hedberg ett tag. Tålamod är människans bästa vän...fast vänta det var väl hunden...:P

Det snöar/haglar och blåser utanför. Trodde ett tag att det regnade för det lät som så, men det är nog hagel som sagt. Från blåsigt och sol till mulet och snö/hagel på sådär en halvtimme. Vårvintern är ett faktum! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback