Helg och uppskjutna "läxor"

Det blir aldrig som jag planerat. Eller jo, när jag följer planen. Problemet är ofta att jag njuter liiite för mycket av den tid jag har på mig för att slutföra något när det gäller mitt eget liv. Det är en annan sak ifall det jag ska göra påverkar någon annan men just studierna...ja jag får det alltid gjort i tid men om jag följt planen hade jag lämnat skolan innan jag klev in i helgen.

Fast samtidigt, vad är det som är så kul med att göra som man tänkt? :P Apropå att göra som man tänkt sig...jag börjar överväga att riva upp hela min långa halsduk. Det kanske jag har nämnt redan...känns inte så bra. Dock tror jag att jag ska följa Vikingens råd och sticka klart först för att se ifall det verkligen blir en sådan katastrof som jag befarar. Det är ju ändå bara 1-2 nystan kvar så lika bra det...så får jag ta beslutet om att eventuellt riva upp senare.



Soligt som bara den ute, 0,5 plusgrader. Inget snöoväder idag med andra ord. Fast den gamla snön behöver ju ny snö för att försvinna om ni inte visste det. Så vi får nog stå ut med att det kommer snöa ett x antal gånger innan den riktiga våren tänker titta fram. Enligt aftonbladets beräkningar kommer våren till Ume den 5 april och till Övik den 4. Så vet jag inte vad de definierar som vår men det är väl att det ska vara över 0 i sju dagar...

NU närmar vi oss kvalseriens start och antingen den 3e eller 8onde april ska vi på hockey :D Mora tycks vara det sista laget att ansluta till serien, kul för dem. Jag vet inte riktigt vilket annat lag vi ska ta med oss tillbaka till Elitserien men det lär vi väl se :P Back to work!//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback