Härliga ord och krossat glas

Jag skulle skriva "smådrygt" när jag chattade med en kompis imorse men lyckades med en magisk felstavning och det blev istället "måsdrygt". Underbart, så fundera inte alltför länge när jag i framtiden säger måsdrygt för finns det något härligar än sådana ord. Kissekasst är ett annat djurinspirerat ord som är rätt användbart. Hm kommer inte på några fler för stunden men det finns säkert många.

Just nu sitter jag här smått illamående på grund av att jag tappade ner ett parfymprov inne i badrummet. Den gick sönder om ni inte förstod det och trots skurande med diskmedel (enda rengöringsaktiga jag har tillgång till just nu) och att jag vädrat för fullt verkar parfymstanken satt sig i väggarna :( That sucks. Jag skojar inte när jag säger att det stinker. I vanliga fall är det en parfym som doftar gott, i så här stor och koncentrerad mängd så STINKER det.

Tur att jag fick lite skolarbete gjort imorse för tack vare det ovan nämnda funkar ingen del av hjärnan speciellt bra. Där fick jag för att jag bestämde mig för att städa badrumsskåpet. //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback