Gött å va norsk

Har just sett damerna avsluta sin tremil och måste säga att jag näst intill har glädjetårar rinnandes nerför mina kinder, för norskornas skull. Ironiskt eller vad :P När det kom till den punkten att det var oavgjort redan, när det var helt säkert att Johaug skulle ta hem guldet dök ett fånigt flin upp och det sitter kvar än. Mitt flin alltså :P Trodde inte att jag kunde känna sådan glädje vid vinst för någon annan än mina favoriter men tydligen hade jag fel!

Grattis Norge till guldet och silvret! Björgen kanske skulle kunna lära Northug lite vett för hon är då en person som jag mer än gärna glädjs med. Såg lite kul ut när Kalla nästan stannade för att hjälpa Steira upp efter att förstnämnda råkat klämma fast norskans skida så hon föll. Det är rätt, så ska det vara.

Modo-flaggan är på sin plats i fönstret, ikväll bär det av till Berghem för Zumba och hockey. Nu gäller det och jag vet att grabbarna kommer göra allt för att ta hem matchen ikväll! Heja Modo, you can do it!!!

//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback