Distans-Zumba

Alldeles strax ska något historiskt ta vid. Jag och Vikingen ska träna Zumba tillsammans...på distans. Pricken över i:et hade varit ifall vi faktiskt varit uppkopplad med webbkamera och allt men vi sparar det till en annan gång ;) Kvällens pass handlar mer om att känna pepp när vi kör passen själv vilket innebär att vi på given signal kommer att köra igång våra instruktionsfilmer och efter passet tar vi ett lite snack på telen. Den som inte låter tillräckligt trött kommer få bakläxa ;D

I sommar kommer vi Zumba i (korridors)köket under de veckor vi jobbar. I övrigt har jag insett att jag kommer hinna med max en till modo-match innan kvalserien är slut. Må så vara men den enda matchen ska jag minsann på! Bäst att jag avslutar här så att jag inte är mitt i skrivandet när startskottet går :P //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback