Allt på en och samma gång

Har hunnit tvättat, har inte packat klart och har en del andra saker jag borde göra ikväll alternativt imorgon bitti men så frågade min syster lite sådär apropå "Elin, har du kanal 10?"...Eh ja säger jag och tänker att jag aldrig tittar på den. När hon sedan säger att de visar Modos match ändrades alla planer för hela kvällen och tanken om kanal 10s nytta flög sin väg :D

Jag har hjälpt Vikingen flyttstäda idag och blev bjuden på mumsig middag :D Vi hann även med att kila ner på stan så att jag fick sätta in min semesterersättning och så att hon kunde hämta ut biljetterna till Jeff Dunham. Besviken för att jag alltid råkar ut för den "sura" bankkvinnan när jag är för att sätta in pengar :( Hon är inte otrevlig men heller inte trevlig...dock tåls det att påpeka att jag är supernöjd med Länsförsäkringar och den kontakt jag haft med dem har varit super och de två första besöken var väldigt trevliga så majoriteten av personalen gillar jag :D Framförallt så tycker jag en av kvinnorna som brukar jobba i receptionen verkar vara en fantastisk människa :)

Nu måste jag koncentrera mig på hockeyn och försöka göra några av mina måsten samtidigt ;) //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback