Ålder och snöflingor

Har ni någonsin funderat på hur gammal folk skulle tro att ni var ifall de bara kunde höra er? Eller ifall de bara såg er på håll och skulle bedöma ålder? Kanske ni klurat på från vilket land ni "ser ut" att komma ifrån? Jag ser tydligen tysk ut enligt vissa. Undra hur någon som aldrig träffat mig skulle beskriva mig som person. Ja och så var det ju det här med första intrycket. Alltihopa varierar såklart men det hade varit spännande att få höra lite olika perspektiv från okända människor :P



Det lär såklart bero på ganska många olika faktorer, när, var och så vidare men återigen...det hade varit intressant. Tänk ifall man kunde se in i andras huvud och få se deras bild på en själv haha det skulle vara
MYCKET intressant.

<- Elin i någons huvud? :O

Elin i någon annans huvud? :P ->

Jag har ju fått höra både att jag är 30 och 15, att jag är tysk och att jag har ett androgynt utseende så jag skulle nog inte bli förvånad ifall någon såg mig som ett spöke eller som en bakelse haha


Det finns massa versioner av Elin Egnor, undra vem du har träffat? ;)

Elins slutord: Du ÄR den du vill vara//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback