Vsetko najlepsie!

Det är varmt ute och jag insåg just nu att studenterna i Övik troligtvis steks ganska bra. Det gjorde vi på våran student också. Shit börjar vara ett tag sedan nu, känner mig nästan gammal ;) Apropå gammal så fyller min "tvillingsyster" år idag, grattis till henne hipp hurra!

Arbetsveckan är bortgjord, blir nog max en veckas till jobb med rättningen men så blir det nog lite lager på det också. Ska nog bli bra ska ni se. Vikingen är just nu och klipper sig och sedan ska vi nog eventuellt promenera ut till Strömpilen för att kika runt. Vi har som motto att varje dag spendera minst en halvtimme ute utöver promenaden från och till jobbet. Så länge det inte regnar iaf :P Än har det gått utmärkt. Igår blev det långpromenad och så spenderar vi luncherna ute och tar en promenad lite nu och då. Finemang!

Imorgon är det lördag och systrarna kommer upp till Ume för fotning på The studio och tänk att jag har turen att få smita med också :) Har dock inte funderat ett dugg på outfits än...fast ngt med modo-tröja blir det iaf :D Får se om det blir barnreplican eller t-shirten :P Hehe

28,3 i rummet, 35,0 mot väggen som solen skiner på halvt och där har ni en lägesrapport från varma Ume! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback