Va i hela...studentkorridoren.

Jag tror jag pratade engelska med en svensk tjej och jag minns inte om jag var på fyran eller femman när jag hittade åt källan till det hela...snälla säg att jag inte bor kvar här till hösten...fick dessutom samma fråga som i söndags av jouren "ni kan inte stänga av det själv då?" Nä tänk det kan vi inte, va fasiken tror du jag ringer för!? Tur det var en trevlig kvinna, hon kände väl på sig att mitt morgonhumör inte var det bästa idag. Okej om ni inte har förstått det vid det här laget så gick brandlarmet klockan halv sex imorse. Great - not!

Så inte nog med att det blev en sen kväll pga diverse anledningar som gjorde det svårt att somna, det blev dessutom en övertidig morgon. Okej typ 1,15h tidigare än vad väckaren skulle ringt men det är rätt mycket tid på morgonen. Fått sova sådär 4,5 timme max. Men jag gnäller inte, nädå jag är bara sjukt ***** less på att folk inte kan se efter sin mat, speciellt när man lagar mat mindre passande tider...hört talas om att anstränga sig "of respect" liksom? Nix, inte många i det här huset.

Jag orkar inte ens förklara för er att jag faktiskt trivs här bortsett från en hel del grejor så idag får ni tåla att jag låter som att jag hatar stället. Fast det gör jag just nu i och för sig. Hata är ett starkt ord. Det kan du ge dig fasen på! Nu ska jag ägna den extra morgontimman till att packa och försöka samla kraft till några arbetstimmar. Hoppas er dag startade bättre! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback