Trevliga sms

Idag fick jag en fin midsommarhälsning via sms från...wait for it...Bil Dahl! Haha nästan så att jag börjar tycka om dem lite extra :P Så sent som i mars fick jag följande sms av dem: "Hej, ville bara stämma av att du är helt nöjd med besöket på vår verkstad! Vill du bli kontaktad? Svara "ring" på detta SMS! MVH Bil Dahl". För er som inte visste det så har jag varken körkort eller bil och har aldrig varit kund hos Bild Dahl, näähäää...

Idag löd sms:et som följer: "Trevlig midsommar, ha en riktigt skön sommar med mycket sol, bad och trevliga bilturer! Varma sommarhälsningar Bil Dahl" Tack säger jag och överväger att ringa dem nästa gång de vill ta del av mina åsikter. Här får ni en förhandsvisning på det eventuella samtalet: "Hej mitt namn är Elin Egnor och även ifall jag uppskattar era trevliga sms så vill jag påpeka att jag inte har körkort, bil eller några åsikter angående er service eftersom jag av tidigare nämnda orsaker inte är kund hos er. Med det menar jag inte att jag kommer att bli det heller men man vet ju aldrig. Fortsätt gärna skicka era sms men förvänta er ingen vidare respons." Det lät väl rätt trevligt med en gnutta ironi i bakgrunden? ;P

Btw, för alla som har missat det - det är INTE röd dag idag!!! Bara så att ni vet det. //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback