Midsommar

En del firar midsommar med sill och färskpotatis. Det senare är tydligen så viktigt att man till och med frivilligt står och väntar på att det ska packas upp även ifall transporten är rätt försenad. En del andra, läs vi, firar midsommar på det sätt vi känner för vilket i år innebär tacos och sångparty för fulla muggar. Dessutom firar vi på den "riktiga" helgdagen, med andra ord så firar vi den röda dagen, kan bero på att vi inte behöver den röda dagen till återhämtning ;) Fast det är ju röd dag imorgon också, tredagars helg rakt!

Ispremiär 6 augusti, jag laddar redan. Njae men min hockeyabstinens är något mindre när jag väl fått datumet. This season is gonna be epic. Förhoppningsvis :P Nu ska jag poa på med att få lite ordning inför röddagsfirandet och lyssna på great musik! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback