Men måsattack

Men måsattack är härmed min nyaste alternativa svordom! I övrigt började jag just blöda näsblod...även om det slutade lika fort som det börjat...hm jag blev lite nervös över att det ska få för sig att börja igen under natten så jag tänkte att det var lika bra att googla näsblod. And so I did! Vårdguiden fick bli min säkra källa.

För att stoppa näsblod ska du:

  1. sätta dig ned
  2. andas genom munnen
  3. klämma ihop näsans främre mjuka delar med tumme och pekfinger.
Japp, det funkade väldigt bra för mig och tänk att jag gjorde exakt så innan jag googlat omkring ;) Skillat Elin. Det var nog måsattacken som startade någon slags kemiska reaktion. Svar ja, vi blev attackerad idag igen. Jag som svurit på att aldrig gå den där vägen!

Världens bästa slovakiska granne har åkt vidare till Frankrike idag :( Trist men jag har bestämt mig för att jag ska hälsa på henne! Nu måste jag lämna denna plats för konferens i köket! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback