Lycklig

Just nu är jag oerhört lycklig över att arbetsveckan slutade tidigare än beräknat så att jag tog midsommar redan idag och flydde Västerbotten med Botniabanan. Brandlarmet gick ju som imorse om ni missade mitt tidiga inlägg och det har tydligen hunnit gå två gånger till under dagen, en gång sådär mitt i dagen och så nu ikväll. Bra jobbat gott folk! Haha helt fantastiskt...

I övrigt så är det småmulet och regnigt i skogen. Det har sin charm det också. Jag är lite som en zombie pga sömnbrist men ändå har jag lyckats hjälpa bror att städa till i vårt nya musikpoppar-rum. Nä så skulle det nog inte heta men jaja. Bra vart det i alla fall.

Morgondagen är en ny dag och vi får se vad det blir. Kanske lite ved, kanske lite (mycket) slö och kanske lite hästar. Efter midsommar är det jobb igen så det är bäst att jag vilar upp mig ;) Hej så länge! //Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback